Klachten – Apotheek Casa Cura – Hilversum

Apotheek Casa Cura

Neuweg 27A 1211 LV Hilversum Tel:035 624 1921 Fax:035 624 7061

Klachten

Uw mening telt!

Suggesties, opmerkingen of klachten? Laat het ons weten.

Wij willen u als apotheek graag een optimale service, goede informatie en kwaliteitsproducten bieden.
In de folder Uw mening telt! leest u hoe u het ons laat weten als u suggesties, opmerkingen of klachten heeft. Dan zullen wij er alles aan doen om u nog beter van dienst te zijn.

Uw mening doorgeven

U kunt op verschillende manieren uw mening doorgeven:

Vertel het in de apotheek – De apotheker en de apothekersassistentes zijn graag bereid u te woord te staan. Uw suggesties of opmerkingen zijn voor ons waardevol en leerzaam. Mocht u een klacht hebben, dan wordt deze altijd schriftelijk vastgelegd.

Doe mee met de Online Klantenmonitor – Om de mening van onze klanten te peilen, maken we gebruik van een zogenaamde Online Klanten-monitor. Een tot twee keer per jaar vullen deelnemers per e-mail een enquête in over onze dienstverlening. Wilt u hieraan meewerken? Geef dan uw e-mailadres door aan uw apotheek. Deelname aan de klanten-monitor is anoniem. Om deze anonimiteit te waarborgen, wordt het onderzoek uitgevoerd door Feeddex, een extern bureau.

Dien uw klacht of suggestie schriftelijk in – U kunt uw suggesties, opmerkingen of klachten ook schriftelijk of per e-mail indienen. U kunt dit richten aan uw eigen apotheek of aan het hoofdkantoor van BENU Apotheek. U ontvangt altijd een reactie.

Klachten over uw apotheek?

Probeer eerst het probleem te bespreken met uw apotheker. Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw klacht melden bij het hoofdkantoor van BENU Apotheek.

BENU Apotheek
t.a.v. Afdeling Kwaliteit
Postbus 75
3600 AA Maarsen
Tel: 030 245 2581
E: info@benuapotheek.nl

Klachten over zorgnota en zorgkosten?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen.

Komt u er niet uit? Dan kunt u ook de volgende instanties inschakelen voor uw klacht:

Klachtenbemiddeling
Tel: 06 22921649
E: bemiddelingapotheken@kpnmail.nl

Klachtencommissie Openbare Apotheek
Postbus 1136
1400 BC Bussum
Tel: 035 697 52 61

Regionale adviespunten Zorgbelang 
Tel: 0900 243 70 70
W: www.adviespuntzorgbelang.nl